Trening z hula-hoop

Trening z hula-hoop
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Trening z hula-hoop

Hula hop wydaje się być dobrą zabawą dla dzieci. Zabawa ta daje jednak wymierne efekty w postaci ćwiczeń. Za sprawą okrągłej obręczy można pozbyć się dodatkowych kilogramów i pięknie wymodelować sylwetkę. Przede wszystkim na ćwiczeniach z hula-hop zyska nasza talia. Uzyskamy przepiękne wcięcie w talii. Trening z hula-hop powinien trwać co najmniej 30 minut. Dopiero po tym czasie nasz organizm przestawia się na redukcję kalorii. Należy z hula-hop ćwiczyć codziennie, a po dwóch tygodniach widoczne będą już pierwsze efekty. Jak przygotować się do ćwiczeń? Wystarczy kupić hula-hop. Stajemy w lekkim rozkroku i zaczynamy kręcić. Ważne jest również to by regularnie oddychać. Ćwiczenia na hula-hop można połączyć ze skakaniem na skakance. To naprawdę nie jest trudne a daje wymierne efekty. Już po dwóch tygodniach będziemy mogli cieszyć się szczupłą sylwetką i zdecydowanie mniejszym obwodem w pasie. Dzięki ćwiczeniom na skakance zmniejszy się obwód naszych ud i pośladków. Godzina dziennie tego typu ćwiczeń a redukcja tkanki tłuszczowej będzie widoczna. Im mniejsze koło tym mocniej trzeba kręcić. Po pewnym czasie można więc zmienić obręcz na mniejszą. Domowa siłownia nie jest droga, nie trzeba też poświęcać zbyt wiele czasu by regularnie ćwiczyć.

Podobne wpisy:

About the author