Trening nocą

Trening nocą
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Trening nocą

W dzisiejszych czasach wielu z nas pracuje w biurach, gdzie dzień pracy zazwyczaj zaczyna się późno i kończy około godziny 17. Po zjedzeniu posiłku zazwyczaj robi się już wtedy ciemno. Zimą sytuacja pogarsza się jeszcze bardziej – wychodząc do pracy napotykamy mrok, a wracając do domu załapujemy się na zachód słońca. Jednak chcielibyśmy przy tym dalej uprawiać ulubiony sport, jak bieganie albo jazda na rowerze. Wtedy warto zainwestować w coś, co spowoduje, że będziemy lepiej widoczni dla kierowców. Od tego może przecież zależeć nasze zdrowie, a nawet życie. Po pierwsze, warto założyć odblaskowe elementy. Jeśli biegamy, możemy kupić odblaskowe opaski, które owiniemy wokół nadgarstków oraz kostek. Dzisiaj na rynku jest wiele takich elementów do kupienia, często za grosze, a możemy wybrać dla siebie nawet odpowiedni kolor. Drugą sprawą jest zadbanie o dobre oświetlenie, jeśli poruszamy się na rowerze. Jest ono wymagane przepisami i powinniśmy zamontować dokładnie takie lampki, o jakich mówi kodeks. Dodatkowo możemy założyć też coś odblaskowego. Uprawiając sport w nocy powinniśmy też zrezygnować z ciemnych ubrań na rzecz np. żółtych albo białych. To, wbrew pozorom, także poprawia naszą widoczność.

Podobne wpisy:

About the author