Sport dla otyłych

Sport dla otyłych
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Sport dla otyłych

Osobom bardzo otyłym często wydaje się, że sama dieta wystarczy by zrzucić zbędne kilogramy. W istocie zmiana nawyków żywieniowych w pierwszej fazie chudnięcia przynosi widoczne efekty. Jeśli jednak chcemy zachować elastyczność i jędrność skóry, pragniemy uzyskać pięknie wyrzeźbioną sylwetkę należy koniecznie uprawiać sport. Bez tego nie ma rady. Osoby bardzo otyłe powinny zacząć od ćwiczeń kardio. To idealny sposób na pozbycie się tkanki tłuszczowej i polepszenie kondycji całego organizmu. Na początku gdy ciało stawia największy opór można zacząć od spacerów. Trzy razy w tygodniu po pół godziny powinno wystarczyć by wprawić ciało w ruch i przyzwyczaić do wysiłku fizycznego. Osoby bardzo otyłe mogą również zdecydować się na uprawiania nordic walking czy aqua aerobik. Sport uprawiany w wodzie jest szczególnie polecany dla osób otyłych. Woda zmniejsza ciężar naszego ciała, pozwala odetchnąć stawom i kościom. Po pewnym czasie można zabrać się za uprawiania bardziej intensywnego sportu w postaci ćwiczeń siłowych. Najważniejsze są jednak aeroby. To one przede wszystkim pozwalają pozbyć się tkanki tłuszczowej i cieszyć się smukła i wspaniałą sylwetkę. Wystarczy tylko zacząć, ruszyć z kanapy i spróbować uprawiać sport bez względu na wagę.

Podobne wpisy:

About the author