Plan na mięśnie brzucha

Plan na mięśnie brzucha
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Plan na mięśnie brzucha

Wiele osób największe problemy ma utrata zbędnej tkanki tłuszczowej z okolic brzucha. Choć mięśnie brzucha najszybciej się regenerują to ich trening jest bardzo wymagającymi. Jednymi z najlepszych ćwiczeń na tą partię ciała są ćwiczenia plank. Ćwiczenia polegają na tym by mięśnie brzucha doznały szoku izometrycznego. O co chodzi? Gdy nasze mięśnie pod wpływem aktywności fizycznej i wykonywanych ćwiczeń dochodzą do swojej granicy wytrzymałości zaczynają drżeć. Jest to naturalny opór naszego organizmu. Na tym właśnie polegają ćwiczenia plank, by wpędzić mięśnie brzucha w drżenia izometryczne. Plank zwany również deską rzeźbi ponadto mięśnie ramion, pośladków, ud, łydek czy kręgosłupa. Osoba ćwicząca w pierwszej kolejności powinna przyjąć pozycję taką jak przy wykonywaniu tradycyjnych pompek. Podbiera się na palcach stóp i przedramionach, ściśle przylegających do podłoża. Najważniejsze jest to by w trakcie wykonywania tego ćwiczenia napinać mięśnie. Nie zapominajmy jednak, że skuteczna utrata tkanki tłuszczowej z brzucha jest możliwa jeśli jednocześnie stosujemy ćwiczenia aerobowe. W ten sposób raz na zawsze będzie się można pozbyć nadprogramowych kilogramów z okolic brzucha i wzmocnić mięśnie.

Podobne wpisy:

About the author