Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Ćwiczenia na szczupłe uda

W modzie fitness zapanował istny szał na przerwę między udami. Szczerze musimy powiedzieć, że nie każda kobieta ma predyspozycje do tego by cel ten osiągnąć. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by podjąć wyzwanie. W poniższym artykule znajdziecie kilka przydatnych i skutecznych ćwiczeń na osiągnięcie szczupłych i wysportowanych ud. Przede wszystkim ćwiczenia te pozwolą usunąć mało estetyczny cellulit. Ćwiczenia można wykonywać w domu, nie trzeba wydawać zawrotnych sum na siłowni. Najlepsze na szczupłe nogi są klasyczne półprzysiady. Stajemy prosto, nogi rozstawiamy na szerokość ramion i robimy wykrok do przodu. Podczas ugięcia kolana w dól staramy się by kolano nie wychodziło poza obręb palców u stóp. W internecie można też znaleźć specjalne ćwiczenia na nogi z użyciem dodatkowych narzędzi. Dobre są zajęcia na steperze czy skakance. Najlepiej jednak zając się poszukiwaniem ćwiczeń dedykowanych na szczupłe pośladki w internecie. Wykwalifikowani instruktorzy pomogą osiągnąć wymarzona sylwetkę. Jak pokazują też badania najlepiej za ćwiczenia pośladków zabrać się po posiłku. Z kolei mężczyźni najlepsze efekty ćwiczeń osiągają na czczo. Systematyczne ćwiczenia plus odpowiednia dieta pozwolą zgubić nadprogramowe kilogramy z obwodu ud oraz pośladków.

Podobne wpisy:

About the author