Cross Fit

Cross Fit
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Cross Fit

Cross Fit w ostatnich latach zdobywa szturmem Polskę. Jeszcze 3-4 lata temu mało kto mówił o tej formie uprawiania sportu. Dzisiaj jest ona bardzo popularna i można znaleźć setki artykułów poświęconych tej dyscyplinie. Głównym założeniem Cross Fitu jest trening wytrzymałościowo-siłowy. Dąży on do uzyskania jeszcze lepszej wydajności całego organizmu i do treningu wszystkich mięśni ciała. Głównym elementem tej dyscypliny sportowej jest wybranie takich ćwiczeń, które powodują zmienne obciążenie mięśni. Korzystamy tu z tych ćwiczeń, które są intensywne i zmieniające się w czasie. Cross Fit uprawiają zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Można go też uprawiać w grupach na halach ćwiczeniowych. Wtedy też łatwiej nam załapać poprawną technikę wykonywania ćwiczeń. Ten sport uprawiają zarówno ci, którzy chcą poprawić ogólną sprawność, jak i ludzie profesjonalnie zajmujący się inną dyscypliną. Wielu biegaczy dokłada sobie Cross Fit do planu ćwiczeń, by wzmocnić wydajność. Na trening przypada rozgrzewka, około 20 minut głównego, intensywnego treningu oraz rozciąganie po zakończeniu ćwiczeń. Ilość powtórzeń i ciężary można dostosować do swoich umiejętności oraz czasu, od jakiego uprawiamy tę dyscyplinę.

Podobne wpisy:

About the author